Klantenreviews 9.1/10
Blog

Garantie en klachten

Garantie
?

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er bijv. een bestelling beschadigd raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging van het product.

Klachten
?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice[at]expoxl[punt]nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur: https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

..kortingen ontvangen?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang als eerste het laatste nieuws, kortingen, acties, de nieuwste items en nog veel meer!

Vragen of hulp nodig?

Neem contact op met onze klantenservice.
KLANTENSERVICE
heartuserstorecrossmenuchevron-upchevron-downquestion-circle
De waardering van www.expoxl.nl/ bij WebwinkelKeur Reviews is 8.9/10 gebaseerd op 1329 reviews.